Wysyłka i zwroty

Wszystkie wysyłane produkty zawsze staramy się jak najlepiej zabezpieczyć, tak aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przyłożymy wszelkich starań, żeby zamówienie wysłać do Ciebie w ciągu 24h (w dni robocze) od złożenia zamówienia. Odbiór osobisty zostanie z Tobą indywidualnie ustalony.

Opcje dostawy

Przesyłka kurierska - realizowana za pośrednictwem firmy DPD lub Inpost po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal, PAYU). Koszt takiej wysyłki to zawsze 16,00 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa- realizowana za pośrednictwem firmy DPD lub Inpost. Za zamówienie zapłacisz kurierowi odbierając przesyłkę. Koszt takiej wysyłki to zawsze 20,00 zł

Odbiór w paczkomacie - realizowana za pośrednictwem firmy Inpost. Po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal, PAYU) przesyłka zostanie wysłana do wskazanego paczkomatu. Koszt takiej wysyłki to zawsze 9,50 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Odbiór w paczkomacie pobranie- realizowana za pośrednictwem firmy Inpost. Przesyłka zostanie wysłana do wskazanego paczkomatu, a zapłacisz za nią przy odbiorze (kartą płatniczą). Koszt takiej wysyłki to zawsze 14,00 zł.

Odbiór osobisty - istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z 3 punktów na terenie Krakowa:

1. ul. Łepkowskiego 3 (Prądnik Czerwony)

2. Centrum Handlowe M1 Kraków al. Pokoju 67

3. ul. Krupnicza 6 (Stare Miasto)

Wszystkie wymienione punkty są jedynie punktami odbioru, NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAKUPU W NICH PRODUKTÓW ZE SKLEPU INTERNETOWEGO, dlatego po złożeniu zamówienia poczekaj na potwierdzenie, że Twoje zamówienie jest gotowe do odebrania. Odbiór osobisty jest zawsze DARMOWY

Uszkodzona przesyłka

Blisko 100% przesyłek dociera do klientów w stanie nienaruszonym. Niestety, pomimo wszelkiej staranności jaką przykładamy do zabezpieczenia wysyłanych produktów, zdarzają się pojedyncze przypadki w których paczka zostanie uszkodzona. Dlatego pamiętaj, żeby przy odbiorze paczki zawsze dokładnie sprawdzić ją w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół szkody, który jest podstawą do reklamacji. Będziemy wdzięczni za poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.  

Zwrot

Jeśli zakup był dokonywany na osobę prywatną, a nasze produkty nie spełnią Twoich oczekiwać zawsze możesz je zwrócić wciągu 15 dni od daty otrzymania. Produkty należy zwrócić wraz z paragonem. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać wszystkie oryginalne metki. Zwroty nie dotyczą produktów wykonanych na indywidualne zlecenie. Szczegóły warunków zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu