Opcje dostawy

Przesyłka kurierska - realizowana za pośrednictwem firmy DPD lub Inpost po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal, PAYU). Koszt takiej wysyłki to zawsze 16,00 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Odbiór w paczkomacie - realizowana za pośrednictwem firmy Inpost. Po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal, PAYU) przesyłka zostanie wysłana do wskazanego paczkomatu. Koszt takiej wysyłki to zawsze 9,50 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Odbiór osobisty - istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z 3 punktów na terenie Krakowa:

1. Centrum Handlowe M1 Kraków al. Pokoju 67

2. ul. Łepkowskiego 3 (Kraków Prądnik Czerwony)

Wymienione punkty są jedynie punktami odbioru, NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAKUPU W NICH PRODUKTÓW ZE SKLEPU INTERNETOWEGO, dlatego po złożeniu zamówienia poczekaj na potwierdzenie, że Twoje zamówienie jest gotowe do odebrania. 

Odbiór osobisty jest zawsze DARMOWY

Istnieje możliwość umówienia się na obejrzenie naszego asortymentu przed zakupem po kontakcie telefonicznym pod nr: 502 780 647

Uszkodzona przesyłka

Blisko 99% przesyłek dociera do klientów w stanie nienaruszonym. Niestety, pomimo wszelkiej staranności jaką przykładamy do zabezpieczenia wysyłanych produktów, zdarzają się pojedyncze przypadki w których paczka zostanie uszkodzona. Dlatego pamiętaj, żeby przy odbiorze paczki zawsze dokładnie sprawdzić ją w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół szkody, który jest podstawą do reklamacji. Będziemy wdzięczni za poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki przy odbiorze z paczkomatu należy wybrać na ekranie paczkomatu opcję: MAM ZASTRZEŻENIA DO PACZKI i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu

Zwrot

Jeśli zakup był dokonywany na osobę prywatną, a nasze produkty nie spełnią Twoich oczekiwać zawsze możesz je zwrócić wciągu 14 dni od daty otrzymania. Produkty spożywcze nie mogą być otwarte, pozostałe zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być zwracane wraz z oryginalnym nie zniszczonym opakowaniem i oryginalnymi metkami.

Zwroty nie dotyczą produktów wykonanych na indywidualne zlecenie, produktów z datą ważności krótszą niż 3 miesiące (jeśli data przydatności była podana w opisie przedmiotu). Szczegóły warunków zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu